بیزینس کلاس لوفت هانزا ( تجربه یک سفر لوکس با ایرلاین قدیمی لوفتهانزا )

بیزینس کلاس لوفت هانزا ( تجربه یک سفر لوکس با ایرلاین قدیمی لوفتهانزا )

سفری لوکس را با کلاس کسب و کار لوفتهانزا تجربه کنید، چه برای شرکت در یک جلسه کاری در حال برنامه ریزی سفر هستید و چه برای تعطیلاتی و کسب آرامش روانی بیزینس کلاس لوفتهانزا، سفری سرشار از آسایش و حفظ حریم خصوصی در طول سفر ارائه می‌دهد و با خدمات و امکانات مناسب، سفر شما را از ابتدا تا انتها بهبود می‌بخشد.

لوفتهانزا، پرچم‌دار هواپیمایی آلمان، با سابقه‌ای درخشان در ارائه خدمات هوایی، یکی از برجسته‌ترین ایرلاین‌های جهان است.

این شرکت به دلیل ایمنی، دقت و کیفیت خدماتش شهرت دارد. با ناوگانی متنوع و مدرن، لوفتهانزا مسافران خود را به بیش از 220 مقصد در سراسر جهان جا به جا می‌کند و تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر را به ویژه در کلاس کسب و کار خود، ارائه می‌دهد.

بیزینس کلاس لوفتهانزا، محیطی استثنایی از آرامش را فراهم می‌آورد که به مسافرین اجازه می‌دهد چه در پروازهای طولانی و چه در مسافت‌های کوتاه‌تر از سفر خود به طور کامل لذت ببرند.

 

بیزینس کلاس لوفت هانزا

در پروازهای طولانی، در تخت‌های کاملاً صاف بیزینس کلاس لوفت هانزا استراحت کنید تا با حال خوب و بدون خستگی به مقصد برسید. طراحی ارگونومیک و فضای اضافی صندلی، امکان کار یا استراحت را به آسانی فراهم می‌کند. از یک سفر غذایی با منوهای طراحی‌شده توسط سرآشپزها لذت ببرید.

حتی در سفرهای کوتاه‌تر، لوفتهانزا برای ایجاد تجربه ای منحصر به فرد برای مسافران کلاس بیزینس خود کوتاهی نمی‌کند.

مسافران بیزینس کلاس در اولویت بالاتری سوار هواپیما میشوند، میزان بار همراه مسافر در بیزینس کلاس این ایرلاین بیشتر میباشد و دسترسی انحصاری به سالن‌های لانژ و cip دارند که تجربه‌ای جذاب از سفر را برای مسافران فراهم می‌کند. در پروازهای کوتاه نیز، از غذاهای عالی که در هواپیما با بهترین کیفیت تهیه میشود نیز میتوانید استفاده نمایید.

مسافران کلاس بیزینس لوفت هانزا پس از ورود به فرودگاه در سالن اختصاصی لانژ فرودگاه استراحت میکنند در این سالن ها Wi-Fi رایگان، نوشیدنی‌ و غذاهای مختلفی وجود دارد. سپس مسافران بیزینس کلاس لوفت هانزا در اولویت بالاتری از مسافران اکونومی وارد هواپیما خواهند شد.

مسافران پرواز بیزینس کلاس این ایرلاین فرآیند چک این سریعتری نسبت به سایر مسافران خواهند داشت که این نیز خود یک مزیت مناسب برای مسافران این کلاس هوایی میباشد. کانتر ویژه برای مسافران بیزینس کلاس در نظر گرفته شده که این امر موجب می شود مسافر معطلی دریافت کارت پرواز نداشته باشد.

کلاس کسب و کار لوفتهانزا نه تنها به رفاه و راحتی شما رسیدگی می‌کند، بلکه تجربه‌ای سفری جذاب و راحت را تضمین می‌کند که این ایرلاین را به انتخابی عالی برای مسافرانی که به دنبال تجربه سفری لوکس هستند تبدیل می‌کند. اگر به دنبال تجره لوکس سفر هستید در انتخاب این ایرلاین شک نکنید همچنین بیزینس کلاس امارات نیز خدمات گسترده ای برای یک سفر لوکس فراهم کرده است.

 

بیزینس کلاس لوفتهانزا در مسیر پروازی تهران

 

 

یکی از مسیرهای پروازی هواپیمایی لوفتهانزا فرانکفورت – تهران – فرانکفورت است که به صورت روزانه یک پرواز در این مسیر برقرار است. شماره پرواز لوفتهانزا از فرانکفورت به تهران 600 و از تهران به فرانکفورت 601 می باشد. بیشتر مسافرانی vip که به کشور آلمان سفر می کنند از این خط هوایی استفاده می کنند.

البته مسافرانی که به کانادا و یا آمریکا نیز سفر می کنند هواپیمایی لوفتهانزا را انتخاب مناسبی می دانند. در فرودگاه امام امکاناتی برای مسافران بیزینس لوفتهانزا طراحی و تهیه شده است. از جمله می توان به سرویس فست ترک و لانژ فرودگاه امام اشاره کرد که مسافران بیزینس به صورت رایگان می توانند از این سرویس استفاده کنند.

نیازی به رزرو سرویس fast track and lounge فرودگاه امام برای مسافران بیزینس نیست، طی قرارداد هواپیمایی لوفتهانزا با این بخش از فرودگاه مسافران با مراجعه به قسمت پذیرش فست ترک می توانند از این خدمات استفاده کنند. در صورتی که مسافر کلاس اکونومی داشته باشد می تواند از طریق سایت واران نسبت به رزرو خدمات اقدام کند.

 

هواپیمایی لوفتهانزا و CIP 

یکی از شرکتهای هواپیمایی که مسافران آن امکان استفاده از خدمات cip در فرودگاه امام را ندارد، هواپیمایی لوفتهانزاست. بر اساس سیاست های این خط پروازی مسافران خروجی نمی توانند از سالن cip تردد کنند اکونومی یا کلاس بیزینس هیچ تفاوتی ندارد به طور کلی تردد مسافران لوفتهانزا از سی ای پی فرودگاه امام در حال حاضر امکان پذیر نیست.

توجه داشته باشید سیاستهای لوفتهانزا مطمئنا در هر بازه ی زمانی ممکن است تغییر کند لذا حتما در صورت نیاز به خدمات cip بر روی بلیت هواپیمایی لوفتهانزا حتما از بخش رزرواسیون واران با شماره 02157736000 تماس بگیرید.

در پروازهای ورودی امکان رزرو cip برای مسافران هواپیمایی لوفتهانزا وجود دارد.

 

ارسال دیدگاه