بیزینس کلاس ترکیش

بیزینس کلاس ترکیش

ترکیش ایرلاینز به عنوان یکی از معروفترین شرکت‌های هواپیمایی، همواره تلاش کرده است تا تجربه‌ای بی‌نظیر و لوکس را برای مسافران خود فراهم کند. یکی از این تجربه‌ها، بیزینس کلاس ترکیش است که با ارائه خدمات ویژه و امکانات رفاهی پیشرفته، به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای مسافران تبدیل شده است.

این کلاس نه تنها با کابین‌های مجهز و راحتی بی‌نظیر شناخته می‌شود، بلکه رزرو آن به مسافران امکان دسترسی به لانژ اختصاصی ترکیش را نیز می‌دهد، لانژی که به طور مشترک برای کلاس بیزینس و فرست این ایرلاین طراحی شده و محیطی آرام و مجلل را برای استراحت و آماده‌سازی قبل از پرواز فراهم می‌کند.

امکانات و ویژگی های بیزینس کلاس ترکیش

صندلی بیزینس کلاس ترکیش
صندلی‌های بیزینس کلاس ترکیش

این هواپیما یک بوئینگ 748 میباشد که صندلی های قسمت بیزینس آن به راحتی تعبیه شده اند. در این بخش دو مانیتور بزرگ قرار گرفته که به خوبی این قسمت را پوشش میدهد به علاوه هر صندلی مجهز به یک مانیتور نسبتا بزرگ میباشد که میتوانید ویدئو یا موسیقی مورد نظرتان را تماشا کنید.

هر صندلی مجهز به یک هدفون نیز میباشد که دارای کیفیت صدایی بالای است. همچنین این صندلی‌ها دارای میز غذای قابل تنظیم، پریز برق و دارای کنترل پنل اختصاصی نیز می‌باشند. نکته قابل توجه در این صندلی‌ها ویژگی ماساژ است که آن را به صندلی متفاوتی تبدیل کرده‌ است. این صندلی‌ها همچنین قابلیت تبدیل کامل به تخت خواب را دارند. در پک ارائه شده توسط این ایرلاین چشم بند و گوش گیر وجود دارد که می‌توانند یک خواب راحت و با آرامش را برای شما در آسمان فراهم کنند.

برای آشنایی با سایر اصطلاحاتی که در فرودگاه با آن برخورد خواهید کرد مقاله اصطلاحات فرودگاهی را مطالعه نمایید.

امکان تخت خواب شدن صندلی بیزینس کلاس ترکیش
امکان صندلی تخت‌خواب شو در بیزینس کلاس ترکیش

منوی غذایی این کلاس هواپیمایی مانند بیزینس کلاس امارات تنوع و گستردگی ندارد اما میتوانید از بین چندین گزینه غذای دلخواه خود را سفارش دهید.

اگر مسافر بیزینس کلاس ترکیش از ایران هستید می‌توانید از تشریفاتی فرودگاه امام نیز استفاده نمایید. از جمله خدماتی که به شما تعلق می‌گیرد لانژ و فست ترک فرودگاه امام می‌باشد. در فست ترک فرودگاه امام، خدمات بازرسی پلیس اختصاصی بدون صف، گذرنامه اختصاصی بدون صف ارائه می‌شود که مخصوصا در فصول شلوغ پروازهای هوایی، برای فرار از سلوغی گیت‌ها بسیار کارآمد هستند و مورد استقبال قرار گرفته‌اند. 

همچنین امکان استفاده از سوئیت‌های یک تخته برای استراحت پیش از سفر مخصوصا مورد استقبال افرادی از شهرهای دیگر به تهران آمده‌اند و قصد سفر تجاری دارند قرار گرفته‌ است. همچنین لانژ فرودگاه امام خمینی با فضایی بسیار دلنشین نیز در اختیار مسافران بیزینس ایرلاین ترکیش می‌باشد. 

در بخش خدمات cip فرودگاه امام که به مسافران این کلاس تعلق میگیرد امکان دریافت کارت پرواز و انجام امور اداری پرواز توسط پرسنل cip نیز فراهم شده‌است. همچنین پرسنل این بخش بار و امور مربوط به تحویل بار را برای مسافران این کلاس انجام می‌دهند.

 

لانژ فرودگاه ترکیش

لانژ بیزینس کلاس ترکیش
نمایی از لانژ رایگان برای مسافران بیزینس کلاس ترکیش

یکی بهترین امکاناتی که برای مسافران بیزینس کلاس و فرست کلاس این ایرلاین فراهم شده است لانژ اختصاصی آن میباشد. استفاده از وای فای در این لانژ نامحدود میباشد. این لانژ برای مسافرانی که بیش از 4 ساعت فاصله زمانی به پرواز آنها مانده است یک اتاق استراحت فراهم کرده است که شامل تخت خواب و میز میباشد.

همچنین امکان استفاده از حمام نیز در این لانژ وجود دارد. در لانژ ترکیش میز بار غذاهای متنوعی فراهم شده است که میتوانید از آنها بدون محدودیت استفاده نمایید همچنین انواع نوشیدنی نیز در این لانژ وجود دارد.

 

لانژ بیزینس کلاس ترکیش
نمایی از سالن لانژ بیزینس کلاس ترکیش

نکته مهم برای کسانی که سفر کاری در پیش دارند وجود یک لاندری برای اتو کردن لباس ها میباشد. همچنین میزهایی مجهز به کامپیوتر و پرینتر برای انجام کارهای اداری نیز فراهم شده است.

برای قرار دادن وسایل نیز باکس هایی تعبیه شده است که دارای پسورد انتخابی توسط شما میباشد و میتوانید با خیال راحت تمامی وسایل خود را در این باکس ها قرار دهید. همچنین برای راحتی کودکان نیز در لانژ ترکیش فضای بازی فراهم شده است که میتوانند در این قسمت به تماشای ویدئو یا بازی بپردازند

 

ارسال دیدگاه