فرست کلاس امارات ( تجربه شگفت انگیز سفر هوایی )

فرست کلاس امارات ( تجربه شگفت انگیز سفر هوایی )
2.5/5 - (2 امتیاز)

پرواز فرست کلاس با هواپیمایی امارات دبی، بالاترین سطح از لوکس بودن در پروازها را برای شما به ارمغان می آورد. این تجربه از لحظه ورود به فرودگاه آغاز می‌شود، جایی که مسافران از پذیرش اختصاصی با خودروی لوکس به پای پرواز منتقل می‌شوند. 

فرست کلاس امارات

در زمان ورود به هواپیما مهمانداران هواپیمایی امارات با استقبال گرم، شما را به صندلی اختصاصی خود هدایت می‌کنند البته این صندلی در واقع یک اتاقک اختصاصی است که فضایی کاملا خصوصی برای شما به وجود می آورد. این اتاقک‌ها به راحتی به تختخواب تبدیل می‌شوند و یک تخت خواب راحت را برای شما فراهم میکنند.

هواپیمایی امارات به مسافران فرست کلاس خود یک دوربین شکاری ارائه می‌دهد تا بتوانند مناظر بیرونی را در هنگام سفر هوایی به خوبی مشاهده کنند این ایده یک تجربه لذتبخش را برای مسافران فراهم میکند. علاوه بر این، یک دست لباس راحتی به شما داده میشود و میتوانید لباس خود را در طول پرواز تعویض کنید و با لباس راحتی حضور داشه باشید.

هدیه هواپیمایی امارات یک پک هدیه شامل بهترین کرم‌ها و افتر شیوهای برندهای مطرح است که در بدو ورود بر روی میز اختصاصی صندلی شما قرار داده شده است و میتوانید از آن استفاده نمایید. 

در این اتاقک یک مینی باری پر از نوشیدنی‌ها و انواع تنقلات وجود دارد که میتوانید بدون محدودیت از هر کدام استفاده نمایید. هر کابین دارای مانیتور بزرگی است که امکان دسترسی به ویدئوها، بازی‌ها، و موزیک‌های جدید را فراهم می‌آورد.

یک رموت به شما داده میشود که به وسیله ان امکان تنظیم نور و شخصی‌سازی محیط کابین و امکان تنظیم صندلی نیز وجود دارد. 

در پرواز فرست کلاس امارات، هیچ محدودیتی برای سفارش غذا و نوشیدنی وجود ندارد و غذای سرو شده در این کلاس در سطح بالاتری از بیزینس کلاس امارات میباشد. منوی اختصاصی این کلاس هواپیمایی برابر با منوی یک هتل پنج ستاره است و شامل انواع غذاهای با کیفیت می‌باشد.

 

امکانات خاص فرست کلاس امارات 

یکی از بهترین و شگفت انگیز ترین امکانات فراهم شده در این کلاس هواپیمایی امارات امکان دوش گرفتن در فراز آسمان میباشد. محدودیت این دوش 5 دقیقه میباشد. در این حمام انواع محصولات بهداشتی برای استحمام از بهترین برندها فراهم شده است و حتی امکان استفاده از سشوار و لوازم الکتریکی دیگر نیز وجود دارد.

از دیگر امکانات منحصر به فرد این شرکت هواپیمایی فراهم کردن یک فروشگاه مجازی در داخل هواپیما است که میتوانید انواع محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید و مهماندار برای شما محصول خریداری شده را در پرواز میآورد. 

نکته جالب امکان استفاده از وای فای در طول پرواز است که با خرید اشتراک این شرکت هواپیمایی میتوانید از این امکان نیز در طول پرواز بهر مند شوید. اگر تصمیم به سفر به دبی را با این امکانات گسترده دارید بهتر است با بهترین زمان سفر به دبی نیز آشنا شوید تا سفری لذتبخش را برای خود رقم بزنید.

 

2.5/5 - (2 امتیاز)

ارسال دیدگاه