جدیدترین مقررات سفر به ایتالیا

جدیدترین مقررات سفر به ایتالیا

جدیدترین مقررات سفر به کشور ایتالیا

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت کشور ایتالیا، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کشور در جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مسافران عازم این کشور با داشتن مدارک ذیل می‌توانند به این کشور سفر نمایند:

دارندگان پاسپورت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژو سوئیس

دارندگان اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ و سوئیس

بلیت تائید شده هواپیما در ادامه مسیر به کشور صادرکننده کارت اقامت به‌صورت ترانزیت الزامی است.

ویزای تایپ D ایتالیا دارای اعتبار

ویزای تایپ C ایتالیا دارای اعتبار به غیر از ویزای صرفاً توریستی

تمامی مسافران بالای ۲ سال به‌صورت ترانزیت بین‌المللی هوایی در پروازهای ورودی به ایتالیا می‌بایست قبل از پرواز، اقدام به انجام آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تائید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

 

شرایط سفر به ایتالیا

لیست مراکز تأیید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک زیر قابل مشاهده است:
کلیک کنید

افرادی که اعتبار کارت اقامت آنان در بازه زمانی اول آگوست تا تاریخ ۳۱ جولای سال ۲۰۲۱ به پایان رسیده و یا به پایان خواهد رسید، جهت انجام مسافرت تا تاریخ ۳۱ جولای سال ۲۰۲۱ معتبر است.

به همراه داشتن کارت منقضی شده جهت انجام سفر الزامی است.

شایان ذکر است مسافران قبل از پرواز می‌بایست فرم‌های پیوست را تکمیل نموده و به همراه داشته باشند. پس از ورود به ایتالیا، مسافران می‌بایست به مدت ۱۰ روز در محل سکونت، خود را قرنطینه خانگی نمایند.

همچنین ورود هرگونه بار دستی به‌صورت ترولی یا چرخ‌دار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفاً می‌توانند فقط یک کوله‌پشتی و یا یک ساک دستی جهت بار همراه به داخل کابین استفاده نمایند.

استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه‌ها الزامی است.

 

بروزرسانی در تاریخ 22 خرداد 1400

ارسال دیدگاه